بسم اللهالرحمن الرحیم- نقدی برسیاست غرب در حوزه تمدن اسلامی-تاثیرات سینما انجا که این تاثیرات عظیم است بی شک با تمایلات وخواستهای مردمان ان سرزمین ارتباط دارد اگر یک اینه واقع نما نباشد- یک اینه سورئالیستی است بیشک سیاست در تغذیه سینما نقش دارد وسینما هممیتواند درنوع تبلیغات های سیاسی حکومت ها لحاظ شود- سینمای فرانسه قبل از جنگ اول جهان سبک مشهورخوداش را که ملهم از وضع جامعه بود بنام نوول مبهم ایجادکرد وبه قول حقیر نماینگروضعیت -اجتماعی- سیاسی غرب است ودر تمام ارکان سیاسی غرب بخصوص در مسائل سیاسی داخل وخارج غرب به خوبی نشان میدهد دراین دخالتهای سیاسی- جنگی غرب درکشورهای اسلامی بخوبی نشان میدهد که امید است به یک کمدی جنگی تبدیل نشود- غرب به خوبی نشان داده است- که همانطور که از کالاهای دیکران تا حدی استفاده میکند که ضرر به وضعیت اقتصادی اش نخورد درمسائل ایدولوژی وسیاسی اش هممین طور رفتار میکند وسدهای خوداش را بوجود میاورد دراین نبرد جدید سعی میکند که جست وخیز زیادی را نشان دهد بلکه مانند هیچکاک یک روند جنائی مبهم حداقلی مطرح کند وهمانطور که دربعضی سبک های فرانسه بخشی از جنایتها مشهور به جنایات در محدوده ساکت است به صورت سیاه وسفید وبدن صدا انجام میشود اسرارپشت پرده به خوبی پنهان بماند- هزینه تبلیغاتی بسیار کمی میکند که مسئله را منطقهای وکم ارزش وفقط جهات- اقتصادی- انسانی انرا مهم جلوه دهد وه تاثیرات دیگر راهم خنثی میکند بخصوصبخش مذهبی انرا کمجلوه میدهد- که ارنوع موج نو سینمائی خارج نشودوجریانیمانند داستان الجزایر تداعی نشود وجریا ن سیاسی غرب در منطقه مزبور مشکل شفاف بودن دارد-با جست وخیز های کوتاهی میخواهد بازار را بدست اورد تاثیرات سطح جهانی بسیار سطحی برخورد میشودوچهره فرشتگان را بخوداش بدهد ودیگران مانند نازی معرفی کند وخود را پیشتاز مسائل حقوق بشر معرفینماید-